Jag skriver...

söndag 22 januari 2012

Mysig söndag

Sovmorgon som vanligt på en ledig dag. Underbart! Mysfrukost med barnen och promenad med hundarna som vi lånade med. Det är livskvalité det!

Det blev sen en lugn löptur tillsammans med Annica och hennes kompis Lotta. Låg skön fart och bara trevligt. Nu har jag joggat igång kroppen så till veckan kör jag på igen. Det ska bli riktigt gött! Jag längtar efter långa och många pass. Både löpning och spinning. Och så startar ju min lilla 6-veckors utmaning också. :)

Vi fixade så god mat idag. Philadelphiafyllda köttfärsmuffins med wokgrönsaker och smörstekta kantareller med vitlök. Otroligt gott!


Jag har också bakat frökex så ikväll blir det en kopp te och kex med massa brieost. Smask! ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar