Jag skriver...

torsdag 19 januari 2012

Militärträning

Mia går på NMT, Nordic Military Training, och det verkar så himla skoj!
Jag önskar att det fanns här i Kristinehamn. Jag blev jätteglad då jag såg att det ska göras en "roadshow" i olika städer där man kan prova på detta.
Karlstad eller Örebro är de ställen som är närmast så jag planerade att åka dit. Men jag har precis insett att de dagarna inte passar.
Chansen finns i Örebro den 24 mars, då befinner jag mig i Thailand. Helgen efter finns de i Karlstad, den 31 mars. Då kommer jag nog bege mig till Stockholm och Ursvik för Ursvik Extreme.

Jag hoppas därmed att detta ska startas upp i Karlstad så jag får chansen att prova nån annan gång i stället. Det verkar ju så himla kul och en bra träning för hela kroppen.
Undrar hur stort intresset är här i stan???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar