Jag skriver...

söndag 15 januari 2012

Läget

Nu är det gjort och det har varit en lite jobbig helg. Fredag kväll, direkt efter sved det mest i ögonen. Som när man får svett i ungefär.
Lördag kunde jag inte öppna ögonen alls utan låg mest i sängen. Sov nästan hela dagen. Det skaver och känns som om det är skräp i ögonen som jag inte kan ta bort.



Så här går jag runt nu. Med solglasögon och mössan nerdragen. Idag känns det mycket bättre och jag kan titta korta perioder bakom solglasögonen.

Tv'n är för skarp och titta på och jag har dragit ner ljuset i telefonen på det lägsta.

Skärpan är rätt bra måste jag säga. Det är på väg åt rätt håll! :)

Imorgon är det återbesök och jag ska ta bort bandagelimsen. Det ska bli skönt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Håll ut, det kommer att gå över. Snart kan du se obehindrat och börja springa igen utan linser och/eller glasögon, /Ullis

    SvaraRadera
  2. Starkt att kunna skriva ett inlägg under de omständigheterna! ;-)

    Hoppas att allt blir kanon i slutändan!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det klarnar snart ;-) Vilken typ avoperation gjorde du?

    SvaraRadera
  4. Hahahahahahaha! Vad söt du är! Krya på sig så ses vi snart! Kram.

    SvaraRadera
  5. Vad fint att allt har gått bra. Jag opererade mina ögon för ungefär 4 år sedan. Jag har varit jättenöjd. Otroligt hur det kändes då jag haft glasögon/linser hela tiden sedan jag var 10 år gammal.

    SvaraRadera