Jag skriver...

måndag 30 januari 2012

Fem saker

Hittade denna på Jessica Falk's blogg som jag följer. Jag hänger på.

1. VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 24 år och gravid. Väntade vårt första barn och var nyförlovad. Tränade ingenting. Åt mest isglass.
92 kg tung. Den bjuder jag på! ;)
2. VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag sprang 24H i Espoo i Finland. Hade precis fått reda på att jag kom med till UTMB.

3. FEM SNACKS DU GILLAR
Nötter
Choklad
Babybel
Ölkorv
Lösgodis (gillade jag förut men äter ju inte längre...)

4. FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Barbados - Kom hem (Hahaha)
Många Gyllene Tiderlåtar
Många Freestylelåtar

5. FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:
Resa mer
Jobba mindre
Säkra mina barns ekonomiska framtid
Hitta nåt bra boende
Starta nåt eget inom ämnet bra och naturlig mat

6. FEM DÅLIGA VANOR
"Beroende" av min iPhone
Kan slarva med saker ibland
Dålig på att höra av mig till mina föräldrar
Skjuter fram saker
Kan bli bättre på att inte lägga kläder i hela lägenheten

7. FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Vara med mina barn och sambo
Springa
Resa
Sova på hotell
Se på film

8. FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
Korta tröjor så magen syns
Päls
Mysbyxor till vardags
Högklackat (jag blir för lång och kan inte gå)
Borat-baddräkt

9. FEM FAVORITLEKSAKER
Min iPhone
Datorn
Pulsklockan
Min iPod
Wordfeud (sanlun)

10. FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Jag skriver som Jessica; Dig!  Och jag vill också vet om du gör det så jag vet vem du som läser här är. :)

1 kommentar: