Jag skriver...

onsdag 4 januari 2012

En grotta!

Idag på lunchen fick jag med mig Jörgen ut på ett pass. Vi sprang ut till skogen, som vanligt. Det är galet blött överallt och det är små sjöar att ta sig igenom. Utanför jobbet är ett gärde. Det är gammal sjöbotten så det blir ofta massa vatten på gärdet. Idag kan man nästan se hur vattnet stiger. Vägen som går över gärdet är liksom borta.



Utsikten från mitt fönster på kontoret. Detta är alltså ett gärde, inte en sjö.

Nåväl, Jörgen och jag hittade en spännande grotta och sprang sen till Kungens rastplats. Det blev ett skönt pass som landade nånstans runt 19 km. Klockan dog när det var några km kvar.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej och gott nytt löparår!

    Ser att du är anmäld till 6-timmars i Karlstad, kör hårt! :) Jag kanske kommer dit som åskådare, var där förra året och det var en häftig upplevelse!

    Första gången som jag inte kände mig sugen på att springa själv...;)

    Förresten sprungit både 5:an och 10km på Hultet i höst, finfin terräng!

    /Sigrid

    SvaraRadera