Jag skriver...

onsdag 21 december 2011

Ännu ett TLP*

Idag fick jag till ännu ett härligt lunchpass. Jag fick med mig Jörgen idag också på en tur. Solen lurade bakom ett vackert dis och natten hade täckt naturen i nysnö. Endast en ynka minusgrad visade termometern.

Vi galopperade fram som hästar och det var nog tur att ingen såg oss (tror jag) för vi lekte som barn. Haha! Roligt!

Det var så vackôrt** ute och vi var på ett strålande bushumör (som även kan läsas som bush-umör ser jag nu. Haha).
Bilden gör verkligen inte verkligen rättvis alltså!
Vi pulsade fram längs stigar i skogen och plurrade i lerhål och fick lössnö från träd i nacken och ja, det var bara så bra allting. :) :)

Jaja, 13 underbara km till samlingen.

* TLP = ToppenLunchPass
** Vackert ;)

1 kommentar:

  1. Låter super! Jag stack från jobbet vid två (för att jobba resten hemifrån) och passade på att springa i ljuset. Fast jag tog på mig snabbskorna snarare än busskorna :-)

    SvaraRadera