Jag skriver...

fredag 18 november 2011

Vila o bio

Igår hade jag vilodag med biobesök, Breaking dawn.

Jag hade ju förberett mig på att det skulle vara fjortisarna och vi där, och det besannades verkligen. Det var 95% unga tjejer. När Edvard Cullen uppenbarade sig på duken hördes ett djupt suck i salongen och det viskades ååååh. Tyvärr pratades det lite väl mycket under filmen.
Men vilken härlig tid de är i dessa unga tjejer. Att älska en filmserie så mycket och de karaktärerna som är med. Att få gå på bio med kompisgänget, prassla med godispåsar och fullständigt hänge sig åt en film. <3 Mysigt.
Tjejen som satt bredvid mig grät hejdlöst under flera gånger under filmen. Visst fylldes mina ögon ett par gånger också, det ska jag inte sticka under stolen med. ;) Nej, jag måste säga att jag gillade den. Det kanske bor en fjortis i mig fortfarande.
Vila igår alltså. Det var skönt. Barnen kommer ikväll och jag har längtat sååå efter dom, så jag kanske tar mig en vilodag till och bara umgås med dom. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar