Jag skriver...

måndag 28 november 2011

Trött

Idag är jag lite trött. Jag hade gärna sovit vidare imorse när klockan ringde. Men plikten kallar och det är bara att pallra sig upp och cykla till jobbet. Jo, det är sant, jag tog cykeln. Jag hade egentligen planerat att ta bilen idag men det känns så pass bra att det var inga problem att cykla. Det gick inte fort och det är inte långt (1,1 km) men det var skönt. :)

Blåsorna är lite ömma och benen stela, men annars känns kroppen trött, sömntrött. Jag ligger ju ändå back en natts sömn liksom.

Igår när jag kom hem hämtade sambon mig vid tågstationen och jag kom hem till dukat bord men smaskig mat. Underbart! Sen slumrade jag lite i soffan innan jag landade på kudden och sov som en stock inom ett par minuter.
- Posted using BlogPress from my iPhone


3 kommentarer:

  1. Otroligt bra jobbat i helgen och jag hoppas du är riktigt nöjd!!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Oj vilken prestation i 24H! Verkligen starkt jobbat. Och att cykla till jobbet idag också...:)

    Unna dig lite vila nu va...;)

    Hälsningar Sigrid Josefsson

    SvaraRadera