Jag skriver...

lördag 5 november 2011

Stark

Idag fick jag sällskap av Annica på en tur. Vi tog en ny stig som vi inte provat förut. Den var jättefin och kuperad (och blöt). Perfekt med andra ord.


Vi fick gå över hala spångar och klättra uppför branta backar. När vi kom ut ur skogen på grusvägen hade vi en snittfart på 6:07. Skön pratfart alltså. Men sen sjönk snittfarten och väl hemma låg den på 5:30 så vi ökade fint på andra halvan.

Det gick så himla lätt, pulsen var låg och jag kände mig otroligt stark! Jättehärligt! När jag kom hem kunde jag inte sluta springa, utan fortsatte till barnens pappa där de skulle hämtas. Jag bara flög fram!

Vilken underbar dag. Först sovmorgon, blev väckt av telefonen 10:45 och då klev jag upp och väckte barnen som sovit i 13 timmar!
Skön, go mysfrukost med mina älsklingsgrabbar och sen drog de iväg på äventyr med pappan medan jag drog till skogs.
Ikväll har vi varit på bio, Tintin i 3D. En fantastiskt skön dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar