Jag skriver...

lördag 19 november 2011

Frukost

När jag lägger mig på fredag- och lördagkvällar längtar jag till morgonen, då jag får äta frukost. Det är den absolut godaste och mysigaste måltiden på dygnet. Särskilt helger då barnen är här. Jag älskar att tända ljus, duka upp massa gott och sitta länge. Kaffe, ägg, turkisk yoghurt, egetbakat lchf-bröd, min goda musli och grönsaker. Underbart!


Efter vår goda frukost tog vi kaffe och korv med till kungens rastplats och njöt av en fin dag. det känns inte direkt som att det är första advent nästa helg, snarare som september men denna ljumma temperatur.











Kaffe smakar bäst utomhus.

Barnen och sambon tog bilen hem medan jag sprang. Även idag gick det himla lätt och jag snittade strax över 5-fart. Jag sprang lugnt och avslappnat ändå gick det så pass "fort". Det är lite kul. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar