Jag skriver...

söndag 13 november 2011

Hundra

Så var KUL-helgen till ända. Det har varit jättetrevligt och vi har sprungit på många fina platser, sett vackra hus och kyrkor. Jag har träffat nya och gamla springkompisar och allt har varit toppenbra. Det blev ju dessutom ett bra back-to-back pass inför 24-timmars om 2 veckor. Drygt 51 km igår och drygt 48 idag ger 100 km på två dagar. Benen och kroppen känns himla bra och jag känner mig stark.


Igår fanns inte ett moln på himlen och man kan inte tro att det är första advent om två veckor.


Idag såg vi inte till solen men det har ändå varit skön temperatur att springa i.


Vi har sprungit på lååånga raksträckor och fina stigar längs vattnet och havet. Mathias Bramstrång har gjort ett riktigt bra jobb när han satte ihop helgens rundor.


Nu är jag den kvar här på Tylebäck. Det är lite ensamt, men jag ska lägga mig tidigt och läsa lite. Imorgon går färden vidare söder ut på utbildning i Kristianstad.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar