Jag skriver...

måndag 7 november 2011

Fulltecknat i november

Tiden går så himlans fort. Nyss var det sommar och snart är det jul.
November kommer bjuda på en massa trevligheter, och då går ju som bekant tiden ännu fortare.

Den här veckan ska jag tillbringa en eftermiddag med bara min älsta grabb. Vi ska gå på massage, som han önskat sig, och bara va tillsammans. Bara han och jag. Det ska bli så mysigt. Vi ser fram emot det jättemycket.

På fredag åker jag till Jönköping och hämtar upp Emelie, sen drar vi vidare mot Halmstad för KUL-helg. Det ser jag också fram emot. Det är alltid så himla trevligt. Jag har heller inte träffat Emelie sen i somras på Sommartåget så det ska bli kul att ses igen.

Sommartåget från Jönköping till Visingsö. Fotograf: Lisa Ottosson
På söndagskvällen stannar jag kvar i Halmstad för på måndag bär det söderut, till Kristianstad, på utbildning. Jag kommer inte hem förrän på tisdag kväll.

Det ska bli spännande att se vad Kristianstad kan erbjuda för träningsmöjligheter under måndagskvällen och tisdag morgon. Utbildningen börjar inte förrän 9.30 så jag hinner ju med både sovmorgon, morgonjogg och hotellfrukost innan det är dags att sitta still resten av dagen.

Idag däremot, är det vilodag efter 8 dagars träning på raken.

1 kommentar:

  1. Heeej ! Åh KUL-helg hade varit grymt. Känns tråkigt att missa men det var framförallt ekonomin som gjorde att jag hoppade över. Får springa hemma i huvudstaden istället :(

    SvaraRadera