Jag skriver...

fredag 18 november 2011

Myys o musik

En riktig mysfredag, det är idag det. Barnen och jag har suttit i soffan och kramats och spelat spel. Livskvalité!!

Jag tog en skön vilodag även idag. Imorgon blir det nog nån enklare löpning.

Igår kom ett mail från tävlingsarrangören av Bislett där det stod att man kunde sätta ihop spellistor på Spotify som de skulle spela ur under loppet. Jag har inte loggat in på spotify på säkert närmare 2 år men idag återupptäckte jag sidan. Jag har även blivit premiumkund, vilket innebär att jag kan lyssna offline och slipper all reklam. Så nu håller jag på att sätta ihop spellistor. :)
Jag har laddat ner app'en i telefonen också så nu har jag alltid en massa bra musik till hands. Vilken bra grej!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar