Jag skriver...

tisdag 25 oktober 2011

Eget koncept

Min cykel har pajjat. Framgaffeln har gått av så jag måste lämna in den. Nu använder jag sambons mtb (eftersom min egen inte är pumpad...) Den har ju varken skärmar eller belysning så det är regnkläder på som gäller när det är blött på marken.

På morgonen är det mörkt så jag fixat ett eget koncept för belysningen.

Framlampa

Baklampa
Imorse hade jag planerat ett morgonpass efter gårdagens sköna vila. Men jag var så himla trött. Helgen bjöd ju inte på någon sovmorgon och det har blivit sent på kvällarna så jag somnade om och tar turen på lunchen istället. Jag prioriterade att få sova. Riktigt skönt!

Jag har haft två tuffare veckor nu så denna vecka blir lite lugnare. Ett par kortare morgon/lunchpass bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar