Jag skriver...

måndag 3 oktober 2011

Delar med mig

Jag fick en skiva av pappa med biler från Lidingöloppet 2005 (Lidingö Tjejlopp), 2006 och årets bilder. Delar med mig lite.
Fin frilla! Målgång av Lidingö Tjejlopp 2005
Här hade jag aldrig sprungit en hel mil innan loppet. Målet var att springa under 1 timme, vilket jag missade med 10 sekunder. 1:00:10 blev sluttiden och jag var besviken. Detta var min första tävling i tjejklassikern. Min yngsta son var ett år och jag hade börjat träna under juli och sista 3 veckorna hade jag inte sprungit alls pga ryggproblem. Problem som jag inte *peppar peppar* har längre sen jag började träna ordentligt. Så, så här i efterhand känns tiden helt ok ändå.
Målgång Lidingöloppet 2006

Kyrkviken 2006
Detta var min första tävling i stora Klassikern. Jag hade sprungit 21 km, Göteborgsvarvet, en gång tidigare. Annars hade det bara blivit kortare rundor. Målet var att ta mig i mål och säkerställa att Klassikern kunde genomföras.
Det var ruskigt varmt och jag såg många löpare som hade tagit slut och låg i kanten av banan. Jag tog det säkra före det osäkra och sprang lugnt och med mycket krafter kvar i mål.
Jag kom i mål på 3:24:24.

Tänk va många mil det blivit sen dessa bilder togs. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar