Jag skriver...

torsdag 29 september 2011

Underbara höst

Jag älskar hösten! Det är absolut den vackraste årstiden. Idag har det varit underbart fint ute. Solsken och alla dessa färger. Fantastiskt fint!

Jag har jobbat ute nästan hela dagen och njutit av dagen. Tyvärr är mitt humör i botten eftersom jag saknar mima löparendorfiner. Mitt tålamod är nästintill obefintligt och jag lider med övriga familjemedlemmar. :( Tänk vad beroendeframkallande det kan va.

Status fot: fotknölen är stor som en apelsin. Övriga foten, ingen svullnad kvar. Smärta: aj aj vid belastning. Dags för läkarbesök? Vad tror ni läsare?


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Skulle nog rekommendera ett läkarbesök, det låter inte riktigt bra. Kanske kan du få kryckor som du kan gå med ett par dagar för att avlasta foten helt och hållet så att läkningen kan gå snabbare?!

    SvaraRadera
  2. Ta det säkra före det osäkra och gå till en läkare. Problemet brukar vara att hitta en som kan idrottsskador. För jag tror det är dit du ska på en gång. Dom brukar vara mer förstående för våra lite speciella förhållanden till våra kroppar.

    SvaraRadera