Jag skriver...

torsdag 8 september 2011

Mascara

Om jag ska ut och springa det första jag gör på en dag så sminkar jag mig inte före rundan. Om jag däremot gör något annat först så tvättar jag heller inte av sminket innan jag ska springa. Jag använder alltid vattenfast mascara eftersom jag är en känslig tjej ;) och gråter lite då och då, och så svettas jag floder när jag springer.

Fredagen då UTMB startade målade jag på mig mascara på morgonen. Sen startade loppet 23:30 i regn. Det var sol, regn, snöstorm och jag svettades, sov och grät. Trots allt detta och 60 timmar senare så satt mascaran kvar utan att bilda "pandaögon"! Det kallar jag bra grejer!
Just nu använder jag Max Factor False Lash Effect och jag tycker den är bra och när den satt kvar så bra under hela loppet så mailade jag dom och berömde! Det är klart de ska få höra bra saker också.

Jag har använt Lancome Hypnose förut och tycker den också är väldigt bra. Den har jag inte testat under 60 timmar dock. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar