Jag skriver...

tisdag 30 augusti 2011

Uppvaktning

När jag kom tillbaka till vårt hotellrum efter loppet hade Jörgen fixat ett fint bord med godsaker till mig. Lagom långt från sängen. Så otroligt snällt!

Prisbord från Jörgen Foto:privat
Igår när jag kom med tåget till stationen stod mamma med sambo, pappa med sambo, min sambo och mina barn på perrogen och väntade. Jag fick blommor och gratulationer och en massa kramar.
Väl hemma hade sambon köpt blommor, räkmacka och bubbelvin. Och så hade han ju gjort tjockpannkaka som jag önskade mig. Jag kände mig som en kung!
Nu återstår bara att packa upp. Det orkade jag inte göra igår. Det är nog en hel del i väskan som inte luktar hallon direkt. Här är en bild på mina skor som jag sprang de första 78 km med... :)

Jag ska börja reda ut vad som hände vilken dag och skriva ner min tävlingsberättelse också. Lovar, den kommer. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar