Jag skriver...

söndag 21 augusti 2011

Nybadad

Foto: Sannabadet.nu
Idag har jag simmat. Jag passade på medan barnen lekte av sig lite energi. Jag gillar inte badhus. Det är kallt i vattnet och det flyter omkring hår o annat läbbigt i vattnet. Men det är väl bara o bita ihop. ;) Simning i badhus är verkligen något jag tycker är otroligt tråkigt. Kakel, kakel, kakel och klockan segar sig fram. 1 km blev det iaf på 23 minuter. Mer än så hade jag inte tålamod till. (Eller det har jag väl om jag bestämmer mig) Det kanske skulle vara roligare om jag lärde mig crawla? Kanske är värt ett försök?! Jag behöver ju träna lite simning om jag ska förverkliga min dröm om ironman nån gång.

Småsaker blir klara och det återstår inte mycket nu innan jag kan anse mig själv som startklar för nästa helgs stora lopp.

Jag ska låna en resväska imorgon och börja packa efter min noggrant genomtänkta packlista. Jag ska köpa lite smått och gott som jag gillar, och som jag ska längta lite efter när jag närmar mig min dropbag i Courmayeur.

2 arbetsdagar kvar innan jag lämnar landet. Imorgon ska jag träffa TV4 Värmland. Är lite pirrig inför det.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Lycka till nu, med ditt lopp alltså ;-)
    TV-sändningen är nog inte så svår ska du se

    SvaraRadera