Jag skriver...

tisdag 9 augusti 2011

Mör

Igår testade jag en av våra nygamla spinningledare. Hon har lång erfarenhet men har varit på ett annat ställe under en tid. Det var ett enormt tufft pass och jag tillverkade en egen liten sjö runt cykeln. Det var så kul och jag gav allt.
Intervaller blandades med styrka och benen kändes som spaghetti när jag gick vidare till zumba-passet. Där kämpade vi lite till och släppte lös. Det är riktigt kul!

På spinningpasset satt en ung tjej på cykeln bredvid mig. Hon kollade Facebook mellan varje låt. Jag kunde inte låta bli att förundras lite...



Lax är bland det godaste jag vet. Igår käkade jag det tillsammans med keso o grönsaker. Det fanns inte tid till att laga nåt mer avancerat. Men det smakade himla gott kan jag lova, trots att det var "snabbmat". Det tog inte mer än 10 minuter att sno ihop. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar