Jag skriver...

tisdag 23 augusti 2011

Galen i TV

Min syster har tipsat TV4 Värmland om mitt och Jörgens äventyr och igår träffade vi dom. Av 2 timmars intervju och inspelningar blev det 1,5 minut i tv. Det känns inte särskilt naturligt att prata i tv och än värre att höra sin egen röst. Pratar jag verkligen så? Men det gör jag troligtvis. Och det blev ju rätt bra, trots att jag var jättenervös och tyckte jag stammade hela tiden. :)
Ni kan se inslaget här.

Idag vaknade jag före  klockan och det kommer vara en spänd dag. Jag ska träffa SVT Värmland på förmiddagen och det sista ska ner i väskan. Klockan 19.19 lämnar jag Kistinehamn för att sova en natt i Stockholm innan flyget till Geneve avgår imorgon förmiddag.
Packningen innan den åkte ner i väskan.
Om en vecka sitter jag på jobbet och äventyret är över. Nu ligger allt framför mina fötter. Huga va spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar