Jag skriver...

måndag 29 augusti 2011

Aj aj

Dagen efter så här känns kroppen lite stel och mör. Men ändå väldigt ok. Som vanligt är det mina fötter som tagit mest stryk. Stora blåsor som gått sönder och fötterna är svullna så det gör ont att gå på dom. (jag har tänkt tankar som att såga av fötterna och operera dit ett par springskor istället;) )Men om jag bortser från fötterna så är kroppen ok. Benen ömmar ju så klart också efter alla backar.

Jag ramlade ett par gånger under loppet och nån av gångerna slog jag i min handled. Den är jättesvullen nu.

Små skador som läker och går över. Men jag har nu ett minne för livet! Vilken resa! Vad nöjd jag är! Vilken upplevelse!
Nu sitter vi på flygplatsen och väntar på att få åka hem. Det ska bli skönt att komma hem också. Jag har saknat mina grabbar jättemycket.

1 kommentar:

  1. Oj oj! Är djupt imponerad av dig. GRATTIS till denna bedrift. Att hålla på i mer än 42 timmar och hela tiden kämpa vidare i de där förhålllandena... Grymt!

    Hör av dig när du är åter i stan så drar vi ut på ett pass direkt. ;-)

    /mats

    SvaraRadera