Jag skriver...

lördag 30 juli 2011

Trettiotre o trettiotre

Dagens långpass blev inte som förväntat. Det kan inte gå bra jämt. Så är det bara. Jag kände redan från början att det gick tungt och motivationen tröt. Jag fortsatte ändå och i Björneborg stannade jag på Coop och köpte Snickers o cola.
21 km och 2 liter vatten. Jag fyllde på nytt vatten och fortsatte. Solen gassade.

Efter ca 3 timmar ringde sambon och undrade när han skulle börja med maten. Då bara slank orden ur mig. "Du får gärna hämta mig om du vill!"

Det var inte kul. Jag ville inte. Klockan visade 33,33 km på 3:04. Det får duga för dagen. Medan jag väntade på min skjuts hann jag plocka 2 liter kantareller som jag stekte när jag kom hem. Mums!

Mat, dusch och sen drog vi till stugan för lite bad. Det är 23 grader i vattnet. Härligt!

1 kommentar:

  1. Vet du, jag tror att det var HELT rätt beslut! Jag tror att du, likt jag, är en lustlöpare. Att då tvinga sig bara förstör. Låter som en härlig dag annars!

    SvaraRadera