Jag skriver...

torsdag 9 juni 2011

Jordgubbsfrukost!

Vilket vackert ord! Jordgubbsfrukost. Jordgubbar som är så fantastiskt gott tillsammans med dygnets bästa måltid. Kan det bli bättre?

Jag började min dag men en skön löprunda i ett ljummet Kristinehamn. Det gick lite segt till en början men det släppte sen och det rullade på i ett lätt tempo. En skön dusch och iväg med barnen till fritids. Vid frukost på jobbet skulle det serveras Jordgubbsfrukost. Det kurrade rejält i min mage. Dubbla löppass igår och ett i morse gjorde energinivån låg. En macka o jordgubbar och glass slank det ner. Sen åt jag ett helt gäng jordgubbar efteråt, bara för att det är så gott! Vilken underbar start på dagen!

Sen har jag ju en helt egen jordgubbe också... Min sambo är ju elmontör ;)

Min jordgubbe & jag! Foto: privat


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar