Jag skriver...

fredag 10 juni 2011

Fulltankad!

På jobbet har vi som tradition att gå ut och äta på fredagarna. Ett trevligt avbrott i arbetet och det skapar sammanhållning och gemenskap. Det är en viktig del i trivseln på jobbet.

Idag serverades det broccolisoppa, kotlettrad med potatisgratäng och hallonpaj till efterrätt. Det smakade mycket bra och nu sitter jag här fulltankad med energi inför morgondagens värmeprövning. För det kommer att bli varmt. Mycket varmt. Enligt vackertvader.se kommer temperaturen ligga på 26 grader och vinden kommer bara fjösblåsa med 3 m/s. Jag hoppas skogen skuggar oss bitvis. Men hellre värme än kallt regn o snålblåst.

Jag ser fram emot morgondagen. Det ska bli härligt att springa lite längre igen. Jag hoppas på sol, fin natur och trevliga löpare. Och jag tror alla mina tre önskningar kommer slå in. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar