Jag skriver...

söndag 15 maj 2011

Vilken vecka!

Ont om tid, har det varit gott om, den här veckan. Det har varit ett evigt pusslande för att alla aktiviteter, träningspass, läxor och kompisar ska gå ihop. Men jag fixade det och nu är alla glada och nöjda. Tyvärr har det inte blivit så många blogginlägg men ibland måste man prioritera bort något.

Idag stod det fartlek på mitt schema. Barnen var hos kompisar så jag passade på att dra till skogs. Jag sprang iväg med lätta steg i solsken och fågelkvitter. Det första varvet (6 km-slinga) sken solen på mig och det andra varvet sprangs i ösregn så jag hann och bli riktigt blöt och kall innan jag kom hem.
Det kändes riktigt bra ändå och snittfarten på 15 km blev 4:54 vilket är en bra fart för mig.
Underbar terränglöpning!

Jag har ännu inte tagit beslut om jag ska starta Lapland Ultra. Måste tänka över om jag har semester och pengar till det.

Nu startar en ny vecka med många löppass. Underbart!

1 kommentar: