Jag skriver...

söndag 22 maj 2011

Tre av fem

Tredje dagen på 20-km-utmaningen. Jag fick sällskap av Annica och fick en mycket trevlig tur med mycket prat. Imorgon blir 20 km'aren uppdelad på två för att hinna med. Det blir en mil före jobbet och sen har jag två alternativ. Sista milen på lunchrasten eller på kvällen när yngsta killen tränar fotboll. Det lutar nog mest åt lunchpass. Det är skönt att ha träningen avklarad när barnen kommer hem.

Jag har förlängt mitt samarbete med min coach också. I tre månader till ska vi kämpa tillsammans mot alla backar, eller i alla backar. :) Jag behöver någon som styr upp min träning så den blir mer inriktad på mitt stora mål, UTMB. Nu ska vi gå in i en tuffare fas med fler km'ar och hårdare pass. Jag ser fram emot vårt samarbete och en tuff och träningsrik sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar