Jag skriver...

tisdag 31 maj 2011

Jag ska springa jättelångt!

Nu har jag bestämt mig. Nästa helg åker jag till Norrtälje och springer Jättelångt. Själva namnet vilseleder lite för så jättelångt är det inte. Bara runt 68 km. Men det ska vara ett mycket trevligt arrangemang och en fin bana så jag ser fram emot dagen. Det var längesen jag sprang lite längre nu och jag längtar helt makalöst efter "utmattnings-endorfinerna". Jag får dessutom sällskap av Tobias, så jag slipper åka ensam för en gång skull. Mycket trevligt!

3 kommentarer:

  1. Kanske vi ultrisar har lite skeva referensramar då det kommer till att bedöma sträckor också ;) För de flesta är nog 68 km just Jättelångt :)

    SvaraRadera
  2. AVIS AVIS. Skall till skåne, men klart kul att du ställer upp. Hoppas du laddar upp med orienteringskunskaperna, eller tar rygg på någon. Banan är vacker och omväxlande helt klart. Det kommer gå kanon;)

    SvaraRadera