Jag skriver...

lördag 28 maj 2011

Inte ett år till!

2008 och 2009 deltog jag i folkfesten Stockholm Marathon! Ett fantastiskt roligt lopp. Förra året satt jag avundssjukt och kollade resultat hemifrån. Detsamma gjorde jag i år. Jag vill också vara med! Jag läser om ny PB'n, underbara upplevelser, kompisar och gemenskap. Nästa år ska jag inte stå utanför. Nästa år ska jag vara med igen! Så det så!

Jag känner att jag är i god form just nu. Jag skulle vilja prova just en stadsmara för att se hur jag ligger till. 3.40 i Rom, helt avslappnat och utan att försöka, med en första mil på 55 minuter. Vad skulle det räcka till om jag försökte? Jag är nyfiken. Jag vill veta. Men jag får nog vänta. Just nu ligger fokus på backträning och klädval inför UTMB.

Andra funderingar är också om jag ska springa Jättelångt eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar