Jag skriver...

måndag 9 maj 2011

Go helg!

Den här helgen kommer jag skriva in i min historiebok (nåja) som en av de goaste på väldigt länge.

Fredag: Mysfredag kväll. Sambon har haft säsongsavslutning i badminton'en (svengelska?) och var hemma en fredag kväll för första gången på länge. Vi gick ut och käkade pizza. Tittade på film och bara myste!

Lördag: Vinst i Vårsprint Örebro Multisport, solsken, en otroligt vacker bana och trevligt och kul sällskap. Lördag kväll tillbringades med Bästaste Linda, grillat och prat och godis i stugan. Solnedgången över en spegelblank Vilången var sagolik.

Vilången by night! Foto: privat

Söndag: Vaknade i stugan med utsikt över sjön. Åt frukost och gick ut i solen. Goa Susanne kom på besök och vi fikade med glass och satt och pladdrade hela dagen. En trevlig löprunda runt sjön fick sen avsluta dagen innan sambon kom tillbaka från cross-turen med mat som vi åt ute i solen.
Go morgon! Foto:privat
Jag är så rik! Jag har det så bra! Inga måsten, inga krav. Jag har bara sugit in ny energi och njutit av lugnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar