Jag skriver...

torsdag 19 maj 2011

Den 20'e maj!

I morgon är det den 20 maj, dvs 20/5. Då startar min utmaning att springa 20 km per dag i fem dagar. Jag hoppas att jag kan få till mina pass, även om det vissa dagar blir dubbla pass. På måndag blir det en morgonjoggmil och lunchmil tex.

Man kan ju också se 20/5 som 20 delat med 5. Det blir 4 km. Alla kan alltså vara med!
Cykla, spring, promenera eller spinn.
Gör som du vill! Gör vad du vill. Men håll igång i 5 dagar i sträck!


Utmana dig själv! Du är stark! Du klarar det! Häng på!

2 kommentarer:

  1. Låtter som en jättekul ide, kanske hänger på.... äsch va tusan jag hänger på, i alla fall biten att jag ska komma ut varje dag sen få vi se om det blir 20km.
    Det är ju bättre att hänga på nu än 31/12 i så fall kommer jag dubbla min månadsmängd på 12 dagar.

    SvaraRadera
  2. Fin idé. Tyvärr är jag anmäld till Stockholm på lördag och behöver vila. Testlöpningen på Holaveden Ultra tog hårt. Jag såg att du också funderar på det loppet. Det borde passa dig: Först UPP en halvmil, sedan två mil stenar och rötter (duktigt kuperat) och så småvägar andra halvan.

    SvaraRadera