Jag skriver...

onsdag 9 februari 2011

Vårkänslor

Väskan är klar och skidorna ska bara ut ur förrådet. Det känns inte så lockande när solen värmer och det droppar från hustaken. Vårkänslorna är starkare än lusten att åka skidor. Men det ger väl med sig, bara man kommer upp till fjälls.


En kort matpuse på TEC 2010.
Foto:privat
 Det ska bli skönt att vila i eftermiddag och kanske blir det inte förrän i morgon eftermiddag som jag springer. Jag känner mig lite trött och jag äter som en häst och är hungrig mest hela tiden. Det blir nog bra.

Det är 9 dagar kvar till Ultrahelgen.
Det är 19 dagar kvar till Öppet Spår.
Det är 39 dagar kvar till Rom Marathon.
Det är 59 dagar kvar till Täby Extreme Challenge.
Lustigt med alla nior! :)

Imorse var jag på spinning. Ett riktigt bra pass och när jag cyklade hem köpte jag med en macka med skagenröra och njöt av, när jag kom hem. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar