Jag skriver...

torsdag 24 februari 2011

Bollar

Om jag får välja något att äta som jag gillar. Något som jag tycker smakar gott. Helt utan att ta hänsyn till näringsinnehåll, fettinnehåll o what so ever. Så gillar jag potatiskroketter! Mums! Det är inte ofta jag äter det men idag blev det så. Åh, vad jag tycker det är gott! Salta och krispiga. :p Jag kallar dom rätt och slätt för "bôller".
Bild lånad från internet.


Ett pass functional moves blev det idag och direkt därefter en timmes spinning. Svetten droppade från kroppen och jag gav allt. Det var så enormt kul och jag var på ett strålande humör! Wihooo!

Imorgon är det mysfredag och ska försöka vila. Lördagen bjuder på ett långpass i Karlstad på 35+ km. Sen måste jag vila på söndagen så jag orkar åka skidor mellan Sälen och Mora på måndagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar