Jag skriver...

torsdag 27 januari 2011

Startklar!

Väskan är packad! Lite extra energi i form av chips och godis inhandlad! Jag är klar för start.

Sambon jobbar ikväll och sen åker han direkt till sin innebandyträning. En lång kväll för mig själv alltså. Det är både skönt och ensamt. Jag har packat, tvättat, handlat det lilla extra, duschat o känner mig redo för resa. Jag är inte ett dugg nervös än. Känner mig bara helt lugn.
Imorgon kommer Världens bästa pappa och hämtar mig runt kl 10.00. Då bär det iväg mot Arlanda. Han kör mig till flygplatsen imorgon och hämtar upp resterna av mig på söndag. Kan man ha en snällare pappa?


Idag har jag jobbat ute tillsammans med Bosse så det har blivit ett par km's promenad i solen när vi mätte in de kablar han grävt ner i marken.
Spex! Foto: Privat

Bosse och jag i solen. Foto:Privat
En av våra arbetskamrater ska gå i pension om 2 veckor så vi har tagit lite bilder till en kalender som han ska få *hoppas han inte läser här :)* Jag kastade mig därför upp på huven på Bosses bil så vi fick en rolig bild. Bosse själv klättrade upp i en stolpe och satte sig på ett skåp där. Man måste bjuda lite på sig själv. Jag har haft en toppendag på jobbet trots att det var -16 grader och riktigt kallt om fingrarna.

Hej då med er! Vi hörs på söndag, om jag orkar, eller på måndag!
Ni kan följa mig på tävlingen här -> Espoo 24H
Ni kan även skicka meddelanden till alla löpare. Något som uppskattas väldigt mycket. Kända som okända personer. Det är alltid kul med peppning. Särskillt på sluttampen.
den här sidan kan ni skicka meddelanden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar