Jag skriver...

måndag 24 januari 2011

Slappa slappa slappa

Idag tänkte jag ta ett litet längre pass, ett kortare imorgon och sen vila resten av tiden fram till lördagens lopp. Men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Jag var på en välbehövlig massage för mina ben idag. Det var riktigt skönt samtidigt som det gör jätteont på vissa ställen. Massören rådde mig till vila idag. Musklerna hade fått nog med mörbultning. Så nu är jag en lydig flicka och sitter i soffan och slappar istället. Imorgon blir det ett sista pass här hemma. Jag är jättesugen och längtar ut! *lurar på ett morgonpass*


Jag sitter nu och filar på en packlista. Det är svårt att veta hur mycket man ska ha med sig.

Igår var Jörgen här och vi bokade boende i Chamonix på La Croix Blanche. Vi beslutade oss för att åka ner på onsdagen och hem på måndagen. Det blir härliga dagar och det ska bli jättespännande. Vi flyger med SAS och fick flygbiljetter för under tusenlappen. Det tycker jag är ett bra pris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar