Jag skriver...

torsdag 13 januari 2011

Nya tightsen är här!

Mina nyinköpta kompressionstights har kommit! De satt jätteskönt! det ska bli enormt spännande att springa och skida i dom.
Jag köpte även en sport-BH av samma märke, CW-X från Supplystation.

CW-X kommer byta distributör i Sverige vilket betyder att SupplyStation kommer sluta sälja märket. De kommer därför sälja ut sitt lager så grejerna var nersatt i pris. Me like! Men synd om man gillar grejerna och inte kan köpa mer sen. Men det löser sig nog.

Om dessa grejer funkar bra kommer de att användas flitigt. Jag gillar ju mina kompressionsstrumpor så jag tror detta kommer bli perfekt.

1 kommentar:

  1. Åh! Tack för tipset! Fick lov att snabba mig med en beställning. En ganska optimistisk sådan då de bara hade small kvar, he he.
    Men jag hittade även dessa http://kampela.e-butiken.se/show_product_pictures.asp?artnr=661-2 som man får designa själv med färg och för bara 240kr! Till mitt försvar har jag haft mina nuvarande långtights sedan 2007, still going strong though...

    SvaraRadera