Jag skriver...

torsdag 20 januari 2011

Frukost

Frukosten är den måltid jag tycker smakar allra bäst. om jag tränat före frukost smakar den ännu godare.

Idag käkade jag kokt ägg, 2 hårda mackor med avokado och en kopp the. Det blir inte många knop idag för Lillkillen hade feber igen så jag fick stanna hemma från jobbet igen. En dag i soffan framför datorn förbrukar jag inte så många kalorier. Jag satt och läste programmet till UTMB till frukosten. Helt otroligt att jag ska dit! Det känns helt overkligt. Men verkligheten kommer nog växa fram och ikapp under det halvår som återstår.
UTMB's program på frukostbordet.

Konstigt hur saker och ting förändras. Bara för att det blev klart med startplatsen till UTMB så försvann nervositeten inför 24-timmars nästa helg. Det bleknade på något sätt. Nu är alla mina tankar nere vid Mont Blanc, När ska vi resa dit? Hur ska vi bo? Vad behöver jag komplettera med i min utrustning? Hur kommer vädret vara? Frågorna är så många.

Nu måste jag fokusera på 24-timmars. Det är snart dags att sätta sig på flyget till Finland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar