Jag skriver...

fredag 3 december 2010

ho ho ho. Finns det några lyckliga här?

*räcker frenetiskt upp en hand* Jag mår ruskigt bra just nu. Jag har verkligen allt jag kan tänka mig. Efter att ha tränat inne under veckan steg temperaturen idag så jag tog ett lunchpass ute. Snön dalade ner från himlen och skogen var magiskt vacker och jag flög fram.
Jag tänkte på allt jag har. Två underbara barn som jag älskar och dessutom skulle de komma till mig på mysfredag ikväll. Världens absolut bästa sambo, alla kategorier. Jag är tokkär! Jag kan springa ute igen. Fredag och sovmorgon imorgon och frukost tillsammans, hemma, alla fyra. Om två veckor drar vi till Sälen för en veckas skidåkning. Jag bara ler. Va härligt det är att känna så här!

Vart tog jag vägen då? Inte ett inlägg på hela veckan. Min dator har blivit sjuk. Den tar inte emot laddning längre. Tidsbrist och träning har gjort att lagandet av datorn prioriterats ner. Nu har sambon tagit tag i detta och nu fungerar allt igen. Gött! Puss på han!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar