Jag skriver...

lördag 25 december 2010

Hemma igen.

Jag har landat hemma igen. Efter en underbar vecka i Sälen. Vi har åkt skidor nästan varje dag (alla utom julafton) och vi har njutit av snö, en underbart vacker miljö (det rimmar ju faktiskt), varandra och härlig skidåkning. Det har visserligen varit väldigt kallt, en dag åkte vi i -24. Det bet ordentligt i kinderna då.
Lilla bilen med de stora packningsutrymmen.
Allt detta fick vi med oss, plus 3 par skidor och en snowboard.


Nya Runners, och jag :)

Hundfjället

Utsikt från stugan. Vackert!

Glögg- och pepparkaksutflykt

Sälens snyggaste igloo. (inte helt klar dock,,,)
 Privata foton.














Nu startar en ny träningsperiod. Jag ska trappa upp med lite skidåkning inför Öppet Spår och jag ska hålla igång löpningen. Det är bara en månad kvar till 24-timmars i Espoo nu.

Det kommer bli en intensiv vinter för mig:

Vecka 4 - 24-timmars i Espoo, Finland
Vecka 6 - Skidåkning i Sälen
Vecka 7 - Ultrahelg i Stockholm
Vecka 8 . Öppet Spår
Vecka 11 - Rom Marathon
Vecka 14 . Täby Extreme Challenge

Så ser planeringen ut. Eller, jag är ju anmäld och allt är bokat och klart så det är väl så det kommer att bli, förhoppningsvis.
Våren och sommaren är fortfarande oskrivna blad i min kalender. Undrar vad de har att bjuda på?

Imorgon blir det äntligen löpning igen! Åh vad jag längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar