Jag skriver...

torsdag 18 november 2010

Te med sugrör

Armarna skakar, trött, hela jag skakar, trött, orkar inte vara vaken, trött, hungrig, trött, lite illamående och helt SUPERNÖJD!

Jag har länge försökt finna en "slagpåse" (sparringpartner) till kick n box träningen. Aldrig passar det någon som vill. Man tränar två och två på dessa träningar, en håller i pad'sen och en slår/sparkar. Idag tänkte jag att nu tar jag tag och biter i de sura hornen och går dit själv. Om ingen mer gått dit ensam så får jag köra med instruktören, vilket jag gjort en gång och det var det hårdaste pass jag gjort i hela mitt liv. Kul! Men så kom jag på att Per och jag kört kick n box en gång så jag lyckades få tag på hans telefonnummer och han ville gärna följa med.

Det var så himla kul! Svetten sprutade och mina endorfiner steg i höjd med taket! Bra allroundträning som jag ska fortsätta med nu.

Men jag är galet trött i armarna och någon tekopp orkar jag nog inte lyfta, varken idag eller imorgon. Sugrör är en bra uppfinning. Då kan man låta armarna vila och ändå få i sig sitt te. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar