Jag skriver...

lördag 2 oktober 2010

Vilket flyt!

I torsdags stack jag iväg på lunchen för en lugn tur. Kollade tempot efter ett tag och jag snittade på 5.12. hmmm, springer jag så "fort". Jag fortsatte och solen lyste så skönt på mig och musiken var helt perfekt från mp3'n. Jag fortsatte runt Kålerud och lite på ett par A9-vägar. Tempot sjönk till 5:10. Konstigt. Jag tar ju inte i alls. När jag kom tillbaka till jobbet hade jag en snittfart på 5:07 på 17,5 km. Det är riktigt bra för att vara mig, och utan att ens försöka. Nöjd och glad!
På fredagens lunchpass fick jag sällskap av Annica. Ett bra och trevligt pass.

Idag har vi haft en mysdag med loppisbesök och bullbak. Ingen löpning idag och i morgon blir det ett pass simning medan lillgrabben har simskola. Till veckan blir det hårdköra igen. Skönt. Energin spritter i benen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar