Jag skriver...

tisdag 5 oktober 2010

Utan hjärna eller utan järn?

Bild från Arla.se
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv sju så Annica och jag ska ut och springa. Jag låter maten sjunka ner lite. Maten idag bestod av blodpudding, stekt skinka och stekt ägg. Mmmm, jag tycker att det är såå gott med blodpudding. Jag kan verkligen längta efter det.
När jag skrev det (Undrar om det saknas nån mineral eller nåt i kroppen när man längtar efter blodpudding?) som status på facebook fick jag till svar; Hjärna... :D
Kan det vara järnbrist eller? 

Men då står jag för att vara utan hjärna för jag tycker det är jättemumsigt och dessutom mättar det under lååång tid.

Dax att klä om! Ut i höstmörkret!

2 kommentarer:

  1. När jag började skolan fick vi säga om det var något vi absolut inte åt, som vi med förälders goda minne fick låta bli att käka. Min var blodpudding. Numer veg. sedan 18år, så jag är INTE avundsjuk...

    Men det är billigt, så handlar jag äter min sambo det rätt ofta ;-)

    SvaraRadera
  2. Tur att vi hittade varandra igår! Tänk att man kan tappa bort varandra i lilla Kristinehamn. Hi hi

    SvaraRadera