Jag skriver...

tisdag 12 oktober 2010

Största utmaningen hittills bokad!

Jag har nu antagit den hittills största utmaningen i mitt liv. Det ABSOLUT värsta jag vet är att prata inför folk. Jag får svettningar, jag darrar, stammar och glömmer vad jag ska säga.
Och nu ska jag hålla ett föredrag! :o

Ja, herregud, vad har jag gett mig in på? Rotary Kristinehamn ringde mig nu på eftermiddagen och jag vet inte hur han lyckades övertala mig men innan vi la på luren hade jag sagt ja och bestämt att den 11 november ska det ske.
Jag ska prata om ultralöpningen och min träning. Med rätt förberedelser kan det faktiskt bli riktigt kul också. (skriver jag med darr på rösten).

Jag ska baske mig klara detta! Jag ska gå starkare ur det! Jag kan! Jag kommer antagligen ångra mig många gånger på vägen och ligga sömnlös sista natten men jag ska gå i land med det här!

2 kommentarer:

  1. Det kommer att gå kanon!! Jag hade gärna kommit och lyssnat! Kram!

    SvaraRadera
  2. Det kommer du att fixa, och du kommer att vara så nöjd efteråt.

    SvaraRadera