Jag skriver...

torsdag 21 oktober 2010

Schemat är fullt

Tiden går fort, tiden rusar. När man är 5 år är ett år en femtedel av hela livet. Varje dag är lång och man upplever att man hinner mycket. Nu är jag 33 år och ett år är bara en 33'onde del av mitt liv. Varje dag är en sån liten del av livet och känns mycket kortare än när man var 5 år.

Den här veckan har verkligen varit fullspäckad. Måndag och tisdag var jag i ett regnigt Göteborg på utbildning. Onsdag var jag på visning på HK Träningscenter där jag vann ett träningskort. Sen sprang jag därifrån nästan hela vägen till sambons badmintonträning som jag deltog på. En bra träningsdag m.a.o.

Idag fick jag sticka ut på lunchen för att få ihop ett par km (18,7 för att vara exakt). Ett jobbärende på Arena i Karlskoga tog hela kvällen. Imorgon är det mysfredag. Jag ska försöka ta mig ut på ett längre pass och ladda för shopping. I helgen bär det av till Ullared!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar