Jag skriver...

fredag 29 oktober 2010

Mysfredag

Det är mycket på jobbet nu. Jag känner en inre stress över allt som måste bli klart och arbetsuppgifterna hopar sig och högarna på skrivbordet växer. Samtidigt är det lite skönt att känna när man kan bocka av den ena grejen efter den andra och man kan nöjd gå hem på eftermiddagen och känna att man gjort ett bra jobb.

Idag gav jag järnet på jobbet på förmiddagen, projekt kunde bockas av och datorn gick varm ;) Vid 11 stämplade jag ut, stack till Hultet och sprang 21,5 km i den blöta, härligt höstiga terrängen. Hem och duschade och med rosiga kinder landade jag sen på skrivbordsstolen igen. Redo att möta berget med uppgifter som måste göras. Jag är säker på att jag fick mer gjort efter löprundan än om jag suttit stilla och stirrat i skärmen under samma tid.

Nu ska här slappas framför tv'n. Mysiga fredag. Imorgon ska jag ha sovmorgon. Nåt jag inte haft på tre veckor. Jag längtar verkligen!

Mys på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar