Jag skriver...

fredag 10 september 2010

Inte sjuk igen?!

Idag har jag blivit mer och mer snorig igen. Jag har känt mig jättehängig och trött och nästan somnat stående trots att jag la mig tidigt igår.
Det har gått i ett på jobbet med förberedelserna inför Energidagen imorgon samt 120-års galan på kvällen.

Den planerade och bokade springturen med Annica blev inställd. Jag orkade verkligen inte när jag kom hem. Kände mig helt paj, igen. :( La mig och vilade och nu känns det lite bättre. Men det blir iaf ingen springtur.
Det blir en lång dag imorgon med jobb på förmiddagen, dukning och förberedelser inför festen och sen hem snabbt och duscha o klä om innan man måste va tillbaka och ta emot gästerna. Puh!


Jag har nu anmält mig och betalt till Espoo 24H i januari. Dags för revansch!!!

Snoriga fredagsmyshälsningar från soffan... Jag kommer igen med springskorna på en annan dag.

1 kommentar:

  1. Tråkigt med snor igen, hoppas det snart går över. Kanske airconditionen på planet? Rena döden, särskilt om du var lite svag i immunförsvaret innan. Det är ju ett slutet system så efter ett par timmars flygning har man dragit i sig grannens bacilusker och virus ett antal gånger...

    Kul med Espoo, jag tror på dig!!

    SvaraRadera