Jag skriver...

onsdag 25 augusti 2010

Hur ska jag göra?

Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu.
Om man istället tittar på hur vädret ska bli nästa vecka i Tunisien så ser det mycket trevligare ut! :p
Jag längtar till solen och värmen!

Idag känner jag mig piggare men vågar fortfarande inte bestämma mig för hur jag ska göra. Jag väntar till imorgon, men i ärlighetens namn så känns det lite vanskligt att springa ett dygn när man inte känner sig kry. :s
Det är ju inte lätt att bolla med någon heller eftersom många i min närhet tar första bästa ursäkt till att inte träna. Bara de nyser två gånger så är de förkylda och inte kan träna på minst en vecka (Ja, kanske jag överdrev, men ni fattar). Självklart ska man inte riskera sin hälsa men oftast kan man ju köra lite lugnare om man bara är snorig.
Men det bästa är kanske att hoppa över och vila ut ordentligt på resan och dra igång igen när man kommer hem och är pigg och frisk? Eller så.... Gaaaahhhh! Jag väntar med beslut till imorgon. Så det så!

1 kommentar:

  1. Ta med skorna till tunisien och mata på där under tidig morgon eller kväll. Jag hade apkul i tunisien. Massa camelskit att trampa i. Missa inte gaiters.;) Daniel ;)

    SvaraRadera