Jag skriver...

tisdag 24 augusti 2010

Sjuk?

Idag kände jag mig mer hängig. :( Tänkte att jag ger kroppen en sista chans att bli pigg genom att sova bort skiten (ursäkta ordvalet men det känns inte kul just nu) så jag gick hem från jobbet vid 10. Halv elva sov jag och vaknade inte förrän 13.30. Då jag gick upp och åt gröt. Sen somnade jag igen till 16 då det var dags att hämta barnen. Jag har inte hostat lika mycket idag så om jag ska se något positivt i det hela så är ju iaf det bättre. Just nu känner jag mig piggare men om jag är lika hängig imorgon som jag var idag så är det nog bara att inse att det blir ingen tävling på fredag. :'(

Jag vill ju heller inte riskera att bli mer sjuk för på måndag åker jag till Djerba, Tunisien!


Foto lånat från Fritidsresors hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar