Jag skriver...

fredag 6 augusti 2010

Jag är rik!

Så sa äldsta sonen när vi var på väg mot Stockholm igår. Han syftade på de 19 kronor han hade i fickan som var hans egna. Men det fick mig att börja fundera över detta. Jag är rik!

Jag har två underbara, friska barn som jag älskar. Jag har en sambo som är den bästa och goaste som finns. Jag har en kropp som ställer upp på alla mina tokigheter utan att protestera. Den bara fungerar. Jag har ett hem som jag trivs och känner mig trygg i, jag har föräldrar som finns för mig. Jag har vänner som ställer upp. Jag har allt jag behöver. :) Jag är rik!

PS: Men just nu har jag ont i halsen och högre vilopuls än normalt så jag avvaktar med att springa nån dag till. Men jag känner mig ändå inget orolig för träningsmängden inför 24h i Skövde. Nästa vecka ska jag köra på igen sista veckan innan nertrappning. Även om det blivit lite av en avtrappning redan denna vecka pga halsen. Men det kan bli något kort pass i helgen.
Fast detta är bara en parantes, det är inge allvarligt, det går över. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar