Jag skriver...

tisdag 8 juni 2010

Ny inspiration och kraft

Efter lördagens pass som jag inte tyckte var särskilt kul, har jag nu fått nya krafter igen! Har läst på MarathonMia och hennes Stockholm Marathon-lopp. Nu känner jag för att springa igen! Tack Mia för din inspiration! Solen skiner ute och jag ska ut på lunchen och jag längtar verkligen.
Jag sover på nätterna igen och krafterna är återigen på plats! Skönt!

Det blev inget pass igår för jag hade en massagetid bokad klockan 10 så att springa direkt efter det var ingen bra idé. Massören knådade mig i 1,5 timme. Det gjorde riktigt ont på vissa ställen som var spända men det var nog behövligt. Bara att skärpa till sig och ta sig iväg lite oftare än vartannat år...

Idag är sista arbetsdagen innan helgen! Onsdag, torsdag och fredag är jag ledig och ska ha kvalitétstid med mina barn. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar